Vállalatunk, a Güntner-Tata Hűtőtechinka Kft. számára a munkatársak közötti gyors és zökkenőmentes információáramlás fejlesztése évek óta prioritást élvez. A cégünk különböző területeiről kiválasztott kollégáink a belső kommunikáció fejlesztésében elért munkájukkal, a tavalyi év végén megrendezésre kerülő HR Fest keretein belül elnyerték a HRBEST bronz minősítését.

A nyertes Főnix Program heti színtű tájékoztatást nyújtott a kollégáink számára az aktualitásokat illetően (innen kapta a „Heti tízes” elnevezést). A korábban használt e-mailes üzenet alapú értesítés a termelésen dolgozó társaink számára, céges e-mail cím hiányából adódóan nem nyújtott megfelelő tájékoztatást a hírekkel kapcsolatban. A projekten dolgozó munkatársaink végül arra a döntésre jutottak, hogy a legcélravezetőbb tájékoztatási mód a szóban történő, heti rendszerességgel megtartott megbeszélés. A csoportvezető által tartott személyes tájékoztatás végén a munkatársaknak lehetőségük adatott a kérdések feltevésére és a hallottak értelmezésére, így gördülékenyebben haladt az információáramlás a vállalaton belül.

A járványügyi helyzetből adódóan azonban a változás és a digitális fejlődés útjára léptünk. A szervezetünkön belüli kommunikáció forradalmasításának köszönhetően, a lehetőségeinkhez mérten csökkentettük a személyes kontaktusok számát. A munkatársaink által már jól megszokott Heti tízes megbeszéléseket és a negyedévente megjelenő Hírcserélő újságunkat mostantól felváltotta egy környezetkímélőbb, gyorsabb és biztonságosabb opció. A választott, Blue Colibri által fejlesztett mobilplatform a vállalati magazinunk után szintén a Hírcserélő nevet kapta.
Mostantól minden Güntneres hír elfér a zsebünkben! – Hírcserélő újratöltve

Hosszas mérlegelés és piackutatás után esett a választásunk a Blue Colibri alkalmazására, mely az első magyar fejlesztésű belső kommunikációt segítő applikáció. Az egyszerű és hatékony felület segítségével világosan és villámgyorsan adhatunk át üzeneteket, vállalati híreket egymás számára, akár az otthon kényelméből, asztali gépünket használva is.

Hatékony és egyszerű megoldás, számtalan funkcióval a korlátlan digitális élményért

Az adott platformra való regisztráció minden Güntneres munkavállaló számára elérhető, csupán a belépőkártyán szereplő számra van szükség hozzá. A vállalatunk igényeire szabott appban lehetőségünk van profilunk személyre szabására, írhatunk bemutatkozást, de megoszthatjuk akár saját telefonszámunkat is, ráadásul a névjegyzék használatával hozzáférhetünk minden munkatársunk céges elérhetőségéhez is.

Képbe kerülhetünk a munkavédelmi hírekkel és az általunk készített termékek felhasználásáról is értesülhetünk. Részt vehetünk házon belüli nyereményjátékokon és kvízeken, továbbá kérdéseket is feltehetünk egymásnak, így könnyen és gyorsan tarthatjuk a kapcsolatot, anélkül, hogy személyesen keresnénk fel a másik felet. A chatfunkciónak köszönhetően, a közösségi médiában használt messengerhez hasonlóan beszélgethetünk is munkatársainkkal.

A dokumentumtáron belül könnyedén megtalálhatjuk (a feltöltéssel egy időben) a szükséges dokumentumokat, memokat és nyilatkozatokat, melyeket le is tudunk tölteni és akár asztali gépen vagy laptopon is elérhetjük őket.

Az applikáció használata gyerekjáték, ráadásul a belső kommunikációt is nagyban segíti. Az elköteleződést támogató újításunknak köszönhetően minden kollégánkat tisztán és gyorsan bevonhatjuk a vállalat körforgásába. Használd bátran és kerülj képbe te is a részletekkel! Hiába kerültünk kicsit távolabb egymástól, a digitális újdonságok képesek minket közelebb hozni.