Idén vállalatunkat, a Güntner-Tatát egy több mint 40 tagú, elismert szakemberekből álló bizottság a legjobbak közé sorolta és érdemesnek találta a Business Superbrands 2019 védjegy viselésére, amely a kimagasló márkaminőség és a márkaépítésbe fektetett munka nemzetközi elismerése.

A Güntner az elmúlt évtizedekben kis helyi vállalkozásból nemzetközi nagyvállalattá fejlődött, jelen vagyunk minden kontinensen gyáregységekkel, továbbá kereskedelmi- és szervízhálózatokkal. Több mint 25 éve az élen járunk a hűtés-és klímatechnika területén. Munkatársaink tapasztalata és tudása a Günther csoportot világszinten elismert gyártóvá emelte a hőcserélő-technológiai iparág területén.

A Brand Council 24 éve, ma már közel 90 országban jelen lévő független szervezet, mely azon márkákat hivatott díjazni, amelyek kiemelkedő teljesítményükkel és kivételes eredményeikkel tűnnek ki versenytársaik közül. Magyarországon 2004-óta töretlen sikerrel kerül évről évre megrendezésre a Superbrands díjátadó, 2007 óta pedig a fogyasztó márkák mellett a legkiválóbb üzleti márkák is díjazásban részesülnek. Mint a fogyasztók körében, úgy az üzleti világban is kiemelkedően fontos a minőség, különösen akkor, mikor a piaci verseny egyre kiélezettebb.  A Superbrands védjegy olyan minőségjelző, döntésmegerősítő és tudatosságra nevelő kommunikációs eszköz, mely segít kitűnni a versenytársak közül és lehetőséget nyújt a megbízható minőség sikertörténetté válásában.

A díjazást egy többlépcsős folyamat előzi meg, melyben a zsűri véleménye mellett a szakmai előszűrés, továbbá a fogyasztók körében végzett online kutatás is szerepet játszik. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem jelentkezni sem pályázni nem lehet.

A Business Superbrands egy olyan világszinten elismert program, amely az üzleti szektor legkiválóbbjait emeli ki, olyan magyarországi cégeket és márkákat, melyek elsősorban vállalkozásokkal és szervezetekkel állnak kapcsolatban. A Bisnode adatbázisa alapján, valamint további jelentős hazai illetve szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő több ezer márkát tartalmazó lista, amely pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába a legnagyobb nyereségű hazai cégek mellett olyan kisebb vállalkozások is beletartoznak, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk pedig a legjobbak közé tartozik.